You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים
בקרוב בבלומפילד. ג'ואל אבקה במעמד החתימה (צילום: מדיה בני יהודה ת"א)

נוער - ג'ואל אבקה כתום גם בבוגרים

ליגת העל: שחקן הקו חריג הגיל של בני יהודה ת"א חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות בשורות המועדון הכתום, אליו הגיע בגיל צעיר מגדנ"ע ת"א

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מזה כעשור וחצי חלקת הנוער של בני יהודה ת"א מעניקה מסגרת לעשרות כדורגלנים בני מהגרים מאפריקה, שבשנים האחרונות כמה מהם הפכו לשחקנים דומיננטים בקבוצות השונות, כשהדוגמא הבולטת ביותר היא של החלוץ סילבה קאני - שהחל את דרכו בקבוצת ילדים א' והגיע עד לקבוצת הבוגרים ובקיץ האחרון עבר לאוסטריה וינה.  שחקן נוסף שכבר עושה צעדים בבוגרים ובבני יהודה רואים בו שחקן בית מזוהה עד מאוד עם המועדון הוא ג'ואל אבקה - שמשחק כמגן/כנף שמאל. אבקה נרשם כחריג גיל ועד כה הבקיע 2 שערים ובישל 7 נוספים. השחקן מתאמן בקביעות בקבוצת הבוגרים - מוליכת טבלת הליגה הלאומית. בה הוא צפוי לרשום דקות ראשונות עוד לפני תום העונה. הנהלת בני יהודה מודיעה על החתמתו של השחקן לשלוש עונות מעבר לעונה זו. השחקן חתם על חוזהו באמצעות נציגו, ליאור רביבו.

ג'ואל אבקה החל את דרכו בקבוצת טרום ב' של גדנ"ע ת"א ובשנתון ילדים א' עבר לבני יהודה ובשנתון נערים ג', כשהקבוצה הודרכה ע"י יאיר מזור, היה שותף בכיר לזכייה באליפות ליגת מרכז, בעונה שבה מאור ביטון היה מלך שערי הליגה עם כ-35 שערים. בשנתון נערים א' נהנה מעונה מצוינת בה כבש 9 שערים והיה מעורב בלא מעט מהלכים שהניבו שערים. בעונתו הראשונה כשחקן נוער היה שותף לירידת הקבוצה לליגה הלאומית, בעונה שבה עלה לרוב מהספסל והבקיע 4 שערים בכל המסגרות. בעונה שעברה היה שותף בכיר לזכיית הקבוצה באליפות לאומית דרום וההעפלה לליגת העל, כשהוא חתום על כיבוש שער אחד ומעורבות במהלכי הבקעה רבים. כעת מחכה השחקן בשקיקה להופעת הבכורה הרשמית בקבוצת הבוגרים. 

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון